Verkkokaupan ehdot

Toimitusehdot

Pyrimme lähettämään tilatut tuotteet keskimäärin 2-5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Varastotuotteet pystymme toimittamaan yleensä samana päivänä. Poikkeuksia toimitusajoissa voi olla esimerkiksi tukkurien viiveistä johtuen. Täydennystilaukset teemme kuitenkin aina välittömästi tilauksen saavuttua meille. 

Toimitustavat

Lähetämme tuotteet postitse, tai voit noutaa ne toimipisteestämme.  Huomioithan aukioloaikamme, jos tulet noutamaan tavaraa.

Toimituskulut

Toimitus, lähetys ja pakkauskulut ilmenevät verkkokaupan lomakkeesta. Toimituskulut määräytyvät tuotteen painon mukaan. Mikäli verkkokauppa ei anna toimitushintaa, pyydä myynnistämme tarjous kuljetuksesta. 

Maksutavat

Pankkikortti / luottokortti 

Verkkokauppatilaukset voi maksaa pankki ja luottokorteilla tilauksen yhteydessä Maksukaista palvelun kautta. Samoin myymälässä hyväksymme normaalit pankki ja luottokortit. Ei Diners Club

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Oy Esco Ab tarjoaa tuotteiden maksamisen mahdolliseksi laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Svea rahoituksen kanssa. Alla löydät maksun ehdot. Lue ne huolellisesti. 

Lasku

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat: Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen tililuotoksi

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksiasi tiliisi Svean sopimusasiakkailta. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.
Tililuoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee Sinun nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaista lyhennyserääsi. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fiTutustu etukäteen luottoehtoinen sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin www.svea.fi/tiliehdot. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Osamaksu

Svea Osamaksu
SveaWebpay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Saat kotiisi osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.
Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi.


Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. [Lue tarkemmat ehdot tästä]. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydät www.sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Yhteystiedot:


Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi

 Svea Webpay hinnat

Kampanjavaihtoehto          Perustamismaksu  Tilinhoitomaksu  Palvelumaksu 
3  kuukautta, korko 9,8%   19,90€  8,90€  0%
6  kuukautta, korko 9,8%  19,90€  8,90€  0%
12 kuukautta, korko 9,8%  29,90€  8,90€  0%
24 kuukautta, korko 9,8%  29,90€  8,90€  0%
35 kuukautta, korko 9,8%  29,90€  8,90€  0%

 

Collector Lasku/Osamaksu

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.

Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.
Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)
Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.
Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

 

Palautukset ja vaihdot

Mikäli haluatte palauttaa tuotteen, sen pitää olla alkuperäisessä pakkauksessaan ja käyttämätön. Kuluttaja-asiakkailla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksesta tulee aina tehdä palautusilmoitus myyjälle ja palautukset tehdään asiakkaan omalla kustannuksella. Mikäli palautus lähetetään asiakaspalvelutunnuksellamme, vähennämme palautuksen summan loppuhyvityksestä. Lisätietoja tuotteen palauttamisesta saat asiakaspalvelustamme. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske asiakkaan toiveen mukaan erikseen ohjelmoitavia tai valmistettuja tuotteita. 

Etäkaupassa avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- tai palautusoikeus ostopäivästä tai paketin lunastuspäivästä. Palautettavan tuotteen on oltava uutta vastaavassa kunnossa meille saapuessaan. Tuote tulee pakata huolellisesti, eikä myyntipakkauksessa saa olla liimattuna esim. osoitekortteja. Emme lunasta palautuksia jälkivaatimuksella tai postiennakolla. Palautusoikeus koskee vain kuluttajakauppaa, ei yrityksille myytyjä tuotteita. Palautusoikeutta ei ole jos:

1. Jos tavara on likaantunut tai muuten vahingoittunut. 

2. Tuote on valmistettu tai katkaistu erikseen asiakkaalle ( letkut putket huoltotyöt ja muutokset)

3.  jos tavarassa on takuu, mutta takuuehtoja ei ole noudatettu (väärin käytetty tai kytketty, avattu jne.) Ellei näin toimita, palautus jää käsittelemättä.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Halutessasi lukea tietosuojalausekkeen, klikkaa tätä linkkiä